Sukienka biznesowa od Lavard

  • 31.05.2021, 16:00
  • Grupa Tipmedia
Sukienka biznesowa od Lavard
Sukienka biznesowa jest niezbędnym elementem garderoby nowoczesnej kobiety sukcesu. Obok koszuli oraz spódnicy ołówkowej jest powszednim wyborem wielu pań pracujących w korporacjach wymagających dress code. Jakie prawa rządzą takim strojem? Przyjrzyjmy się im z bliska.

Sukienka biznesowa jest niezbędnym elementem garderoby nowoczesnej kobiety sukcesu. Obok koszuli oraz spódnicy ołówkowej jest powszednim wyborem wielu pań pracujących w korporacjach wymagających dress code. Jakie prawa rządzą takim strojem? Przyjrzyjmy się im z bliska. Klasyczna kolorystyka munduru biznesowego jest uszczuplona do zaledwie kilku barw. Barwa ma obrazować stanowisko oraz sukces kobiety. Czerń to ponadczasowy symbol elegancji. Obowiązkowy jest w najbardziej odświętnych sytuacjach – bankietach w stylu white tie. W połączeniu z bielą stanowi duet idealny powstały na zasadzie mocnych przeciwieństw. Głęboka czerń przedstawia się szykownie, subtelnie wysmukla sylwetkę oraz podkreśla każdy typ urody. Ten kolor sprawdzi się w każdej sytuacji. W dzień i wieczorem czerń sprawdza się idealnie. Jeśli masz problem co wybrać na wizytę w teatrze, a także imprezę karnawałową – postaw na unikatową czerń. Jest to gwarancja szykownego ubioru, który zależnie od dodatków zyska zupełnie nowy charakter. Identycznie jest z bielą. To uniwersalny odcień kojarzony z najwyższą klasą. Biel w parze z czernią to doskonałe połączenie, które najbardziej efektownie wygląda zwłaszcza na sukienkach. Jedną z podstawowych zasad biznesowego dress codu jest to, że uniform powinien być w szczególności schludny. W przypadku białych części garderoby ważna jest tkanina. Niestosowne jest prześwitywanie, efekt sprania lub zagniecenia. Z uwagi na to, że biel kojarzy się z profesjonalnymi kwalifikacjami wybierajmy wysokogramaturowe tkaniny, które nie ulegają gnieceniu, są przewiewne i wyglądają schludnie. Następnym kolorem, który zdaje się dominować w garderobie biznesowej jest granat. To kolor, o którym można powiedzieć dużo dobrego. Występuje on w szerokiej palecie odcieni. Dbając o swój wizerunek należy często wybierać granat. To kolor, który łączony jest z kwalifikacjami osobistymi. Jest to kolor wybierany chętnie przez polityków. Nie bez powodu. Granat oraz odcienie niebieskiego pozwalają na stworzenie wizerunku osoby analitycznej, rzetelnej oraz dokładnej. Należy zauważyć, że granat fantastycznie pasuje paniom o różnym typie urody. Ma przewagę większej uniwersalności nad czernią, która niestety często kojarzona jest także z żałobą. Granat rzadko wygląda nieestetycznie i nigdy nie wychodzi z mody. Co ważne, jest świetnym tłem dla kompetencji danej osoby, ponieważ nie odwraca uwagi. Jest to kolor, który pomaga w autoprezentacji, ponieważ pozostaje dyskretnym uzupełnieniem wizerunku.
Podstawowa kolorystyka barw zamyka się w tych wyżej wymienionych. Nie oznacza to, że uniform biznesowy w każdej sytuacji musi się ograniczać bezwzględnie do tych kolorów. Nie ulega wątpliwości, że strój biznesowy powinien być estetyczny, ale nie sztampowy. Ubiór zgodny z ustalonym dress code’m to nie zawsze pospolitość. Sukienkę formalną obejmują pewne reguły – powinna mieć określony fason oraz długość. Zasadnicza jest także tkanina. Wyjątkową sztuką jest umiejętna zabawa modą, która udowadnia, że strój biznesowy może zachwycać. Fason powinien być perfekcyjnie dopasowany, jednak niezbyt obcisły lub luźny. Sukienka zbyt obcisła daje wulgarny, często przerysowany efekt. Sukienka powinna być minimalistyczna. Zgodnie z zasadą, że „mniej znaczy więcej” należy unikać odkrytych ramion. Do wyboru pozostaje jednak paleta fasonów oraz tkanin, które są eleganckie i nadają się na najbardziej wymagające okazje. Wystarczy przywołać efektowne sukienki w kratkę lub modele w czerwieni, fuksji i zieleni. To odważne propozycje, które sprawdzą się wiosną i latem. Wybierając żywsze kolory do pacy można również w dyskretny sposób wyróżnić się na tle innych osób. Sukienki w pozornie prostym wydaniu fantastycznie wyglądają z paskiem lub średniej długości rękawkiem. Ta oszczędna forma może być urozmaicona w różne ozdoby. Sukienka z ciekawymi zaszewkami może optycznie kształtować figurę, a także maskować jej niedoskonałości. Dekolt z żabotem lub usztywnione ramiona odwracają uwagę od bioder oraz okolicy talii. Taki zabieg osiągnąć można dzięki rękawom raglanowym. Jeśli z kolei akcent zostaje położony na talię i biodra, to znak, że warto podkreślić tę okolicę. Dwurzędowe zapięcie w formie marynarki czy efektowne zaszewki – to znakomite sposoby na skupienie uwagi na smukłym wcięciu sylwetki. Liczne możliwości oferuje także typ dekoltu. Szarfa wiązana na kokardę, a także szykowny półgolf lub skromny dekolt w łódkę są tylko nielicznymi przykładami na górę sukienki. Każdy z nich może wyglądać świetnie i warto go wybierać z uwzględnieniem proporcji twarzy, szyi oraz ramion. Dekolt wygląda ciekawie także z barwną apaszką lub broszką. Dół sukienki także może zachwycić swoją oryginalnością. Te z kontrafałdami nadają się dla pań o figurze prostokąta, ale także zamaskują sprytnie biodra i uda, jeśli zajdzie taka potrzeba. Sukienka ”tuba” to z kolei rozwiązanie dla wielu sylwetek. Sprawdzi się przy rozmiarze plus size, ponieważ nie poszerzy dodatkowo bioder. Będzie świetnym wyborem dla pani w każdym wieku. Można ją nosić do biura, ale także na egzamin czy inną podniosłą uroczystość.
Ambasadorem wizytowej mody damskiej kilku pokoleń jest polska marka Lavard Woman. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu marki kolekcja damska powstaje z najwyższej jakości tkanin oraz z niezwykłą dbałością o detale. Każda pani, która chce wyglądać modnie oraz chce zainwestować w ponadczasowe fasony z łatwością zainspiruje się stylem, który kreuje Lavard Woman. Marka projektuje z myślą o kobiecym pięknie, ale także w oparciu o klasyczne pojęcie elegancji. Z myślą o kobiecych potrzebach Lavard dostosowuje fasony do trendów oraz stawia na najwyższą jakość tkanin tak, by satysfakcjonować każdy gust. Już tej wiosny postaw na klasę oraz styl i zainspiruj się najnowszą kolekcją Lavard Woman.

Grupa Tipmedia
Artykuł sponsorowany
Podziel się: