Międzyszkolny plener malarski w płońskiej SP3

  • 25.11.2019, 18:50 (aktualizacja 25.11.2019, 19:02)
Międzyszkolny plener malarski w płońskiej SP3 Fot. zbiory SP3 Płońsk
Dnia 25 listopada 2019r. w Szkole Podstawowej nr 3 w Płońsku odbył się Międzyszkolny Plener Malarski pod hasłem "Stanisław Wyspiański- Perła Młodej Polski". Zorganizowany został jako jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w 150. rocznicę urodzin Patrona Szkoły.

Tegoroczna, IX już edycja Pleneru, swoim zasięgiem objęła wszystkie szkoły podstawowe w Płońsku. Do udziału w zmaganiach konkursowych przystąpiło 46 młodych artystów, którzy pod profesjonalnym okiem jury-lokalnych twórców i pasjonatów sztuki stworzyli prawdziwe dzieła. Prace oceniali: pani Aldona Sosnowska, pani Marta Piórkowska, pani Katarzyna Rólka i pan Robert Poryziński. Podczas pleneru powstały prace malarskie wykonane w technice akrylu, pasteli i akwareli, spośród których jury nagrodziło 5, zwracając uwagę na ich wyjątkowe walory artystyczne i przekaz tematu. Wśród nagrodzonych uczniów znaleźli się: Kamila Krzywkowska z SP 1, Ewelina Trześniowska i Grzegorz Wiśniewski z SP 2, Matylda Łukasiewicz i Nina Biernatowicz z SP3 . Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy, a każda ze szkół okolicznościowy puchar.

Tegoroczny Plener Malarski stał się okazją do popularyzacji sztuki Stanisława Wyspiańskiego oraz do twórczego rozwoju integracji uzdolnionych uczestników ze środowiskiem artystycznym.

 

Info. za SP3 Płońsk

 

 

 


                                                                          

__1

Zdjęcia (1)

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu _______. _________ z siedzibą w ________ jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe