Współpraca z agencją od pozycjonowania – na co zwrócić uwagę?


Współpraca z agencją od pozycjonowania – na co zwrócić uwagę?

Pozycjonowanie to świetny sposób, który umożliwia zdobycie nowych klientów poprzez zwiększenie widoczności naszej witryny w wynikach wyszukiwania Google na pewne frazy. Użytkownicy zazwyczaj chętniej wybierają strony, które pojawiają się w organicznych wynikach niż te widoczne w sekcji płatnych reklam. Z tego powodu coraz więcej osób prowadzących swój biznes, chcąc dotrzeć do szerszego grona zainteresowanych ich produktami lub usługami użytkowników, decyduje się na to, by podjąć działania mające na celu pozycjonowanie strony. Czynności takie przeprowadzają specjalne firmy zajmujące się pozycjonowaniem. Na co jednak zwrócić uwagę, decydując się na współpracę z agencją od pozycjonowania? Podpowiadamy.

Doświadczenie agencji od pozycjonowania

Chcąc rozpocząć współpracę z agencją zajmującą się pozycjonowaniem stron internetowych, warto zwrócić uwagę zwłaszcza na firmy, które działają w danej branży już od dłuższego czasu i posiadają szereg zadowolonych klientów. Specjalistów z dużym z doświadczeniem można znaleźć na przykład na stronie: https://www.grupatense.pl/pozycjonowanie/. Doświadczenie w działaniach SEO jest kluczowym czynnikiem, na który warto zwracać uwagę, ponieważ niedoświadczone osoby często popełniają wiele błędów zarówno w działaniach on-site, jak i off-site, które skutkują brakiem efektów w postaci wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. 

Wybierając agencję od pozycjonowania, warto zwrócić uwagę na jej doświadczenie, a także opinie i referencje od zadowolonych klientów. Takie firmy zazwyczaj udostępniają na swoich stronach internetowych informacje o tym, z jakimi przedsiębiorstwami współpracowały.

Zakres usług agencji od pozycjonowania

Kolejnym czynnikiem, na który należy zwrócić uwagę, wybierając agencję od pozycjonowania, jest zakres usług takiej firmy. Najlepiej postawić na agencję, która kompleksowo zajmuje się pozycjonowaniem strony, a więc w jej ofercie można znaleźć zarówno usługi obejmujące działania na stronie, jak i poza nią. Dlatego warto wiedzieć, co wchodzi w skład pozycjonowania stron. 

Do takich działań można zaliczyć audyt SEO, który powinien być pierwszą czynnością przeprowadzoną przez specjalistów, a także działania on-site i off-site. Zalicza się do nich między innymi tworzenie wartościowych treści, czyli copywriting SEO, wdrożenie odpowiednich zmian w kodzie strony, optymalizację techniczną, a także link building. Wszystkie te elementy pozycjonowania wykonywane są przez specjalistów z firmy Grupa Tense. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z szeregu usług uzupełniających takich jak analityka internetowa, badania UX z udziałem użytkowników czy przeprowadzenie kampanii reklamowej PPC.

Stały kontakt z agencją SEO

Dobra firma zajmująca się pozycjonowaniem stron, powinna stale analizować efekty swoich działań, aby w razie konieczności podjąć dodatkowe czynności, mające na celu maksymalizację efektów SEO. Niezwykle istotne jest, aby klient zlecający pozycjonowanie strony internetowej, mógł w każdej chwili skontaktować się z agencją i skonsultować wątpliwości. Dobra agencja SEO konsultuje ze swoimi klientami wszystkie etapy pozycjonowania, a jej specjaliści oferują profesjonalne doradztwo związane nie tylko z działaniami w zakresie SEO, ale także ogólnym rozwojem biznesu online.

Elastyczne modele współpracy z agencją od pozycjonowania 

Ze względu na to, że każdy klient może mieć inne oczekiwania co do pozycjonowania jego witryny internetowej, agencja zajmująca się takimi działaniami, powinna oferować mu elastyczne modele współpracy. Niektóre branże wyróżniają się sezonowym charakterem. Dlatego w pewnych okresach, należy zintensyfikować działania, a w pozostałych miesiącach, jedynie utrzymywać ich efekt. W niektórych sektorach z kolei działania SEO muszą być przeprowadzane przez cały czas. Dlatego firma od pozycjonowania, może oferować różne modele współpracy, obejmujące na przykład usługę abonamentową ze stałą opłatą, jak i opłatę wyłącznie za osiągnięte efekty pozycjonowania lub też model hybrydowy, który łączy w sobie stałą opłatę z ceną za efekt.


Oceń: Współpraca z agencją od pozycjonowania – na co zwrócić uwagę?

Średnia ocena:4.47 Liczba ocen:23