UWAGA! Dołącz do nowej grupy Płońsk - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Zmiany w odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych w Płońsku

Albert Lachtara

Albert Lachtara


Szanowni mieszkańcy Płońska, z dniem 1 sierpnia 2025 roku wprowadzane są istotne zmiany w systemie odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych. Przedsiębiorcy są zobowiązani do przestrzegania nowego regulaminu dotyczącego ilości odpadów, które będą odbierane zgodnie z deklaracją. Wszelkie zmiany muszą być zgłaszane do odpowiednich instytucji, aby uniknąć problemów z odbiorem. Poniżej przedstawiono szczegóły dotyczące obowiązków właścicieli oraz procedur zgłaszania odbioru.

Odbiór odpadów z obiektów niezamieszkałych będzie realizowany wyłącznie w ilości określonej w złożonej deklaracji o wysokości opłaty. Dlatego każdy przedsiębiorca musi zapewnić, aby zadeklarowana ilość była adekwatna do rzeczywistego stanu, gdyż brak zgłoszenia na odbiór skutkować będzie nieodebraniem odpadów. Właściciele nieruchomości zobowiązani są do zgłaszania potrzeb odnośnie odbioru na adres e-mail Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Płońsku.

W przypadku, gdy w danym miesiącu zgromadzona będzie większa ilość odpadów, przedsiębiorcy powinni zgłosić się do Urzędu Miejskiego w Płońsku, do pokoju nr 25, aby dokonać odpowiednich zmian w deklaracji. Niezłożenie korekty deklaracji w terminie spowoduje, iż odpady nie zostaną odebrane, co może prowadzić do problemów organizacyjnych. Wszyscy zainteresowani są zachęcani do zapoznania się z nowymi zasadami, aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji związanych z odbiorem odpadów.

Źródło: Urząd Miasta Płońsk


Oceń: Zmiany w odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych w Płońsku

Średnia ocena:4.72 Liczba ocen:18


Zobacz Także