Nie bądź w tyle za konkurencją- wypromuj swoją własną stronę internetową!

  • 14.07.2021, 14:00
  • Grupa Tipmedia
Nie bądź w tyle za konkurencją- wypromuj swoją własną stronę internetową!
Posiadasz stronę www i zadajesz sobie pytanie, dlaczego niewiele osób ją odwiedza i wcale nie wpływa tak pozytywnie, jak byśmy chcieli na nasz biznes. Dlaczego tak się dzieje? Musimy zdawać sobie sprawę z tego, że samo założenie strony internetowej niestety nie wystarczy, aby osiągnąć sukces, nawet jeśli wydaje nam się, że nasza witryna jest naprawdę dobrze zbudowana.

 

Strony czy sklepy internetowe trzeba odpowiednio wypromować, aby udało nam się dotrzeć do jak największej liczby osób. Tylko wówczas możemy liczyć na profity wynikające z ich posiadania.

Promowanie na wiele sposobów tylko wówczas to ma sens

Obecnie internet jest niemal wszędzie, brzmi trochę jak oklepany frazes, ale nie sposób się z nim nie zgodzić. Z tego też względu większość firm decyduje się na tanie strony internetowe. Tak jak już napisano we wstępie, nie wystarczy, samo jej założenie, aby zarabiała i miała pozytywny wpływ na cały nasz biznes. Będzie nam potrzebny owocny i skuteczny marketing.

Niestety nic nie dzieje się samo, dlatego też będzie to wymagało zaangażowania i sporej pracy od właściciela strony internetowej. Nie powinno się również działać na jednej płaszczyźnie, skutecznie i efektywnie będzie jedynie wówczas, kiedy wykorzystamy wiele narzędzi oraz tzw. kanałów marketingowych.

5 sposobów na skuteczne promowanie strony internetowej

  1. Pozycjonowanie

To proces, który, choć nie jest łatwy i należy go wdrażać na wielu płaszczyznach, to z pewnością jest skuteczny i niezbędny dla każdej strony www, która chce zaistnieć w sieci. Z własnego doświadczenia łatwo jest wywnioskować, że jeśli poszukujemy czegoś konkretnego w internecie, zazwyczaj przeglądam jedynie pierwsze strony, które pokaże nam wyszukiwarka. Osiąganie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania powinno być jednym z głównych celów każdego właściciela strony internetowej.

 

  1. Blogowanie

Prowadzenie własnego bloga na stronie internetowej to doskonały pomysł na jej skuteczne promowanie. Co daje nam blogowanie?

  • po pierwsze w oczach naszych potencjalnych klientów jesteśmy ekspertem, dzięki temu darzą naszą firmę większym zaufaniem

  • po drugie na blogu można, a nawet trzeba odpowiedzieć na pytania, które najczęściej zadają nam klienci

  • po trzecie pozyskujemy przydatne linki do Twojej strony www

  • po czwarte we wpisach możemy z łatwością umieścić słowa i frazy kluczowe

  1. Kampania w Google Adwords

Google Adwords to płatna alternatywa dla pozycjonowania. Może być ona bardzo skuteczna, jeśli będzie odpowiednio zoptymalizowana, a słowa kluczowe będą trafnie dobrane. Stawiając na Google Ads powinniśmy dobrze przemyśleć właśnie kwestię słów kluczowych, jeśli tego nie zrobimy to może okazać się, że nie przyniesie ona poza dodatkowymi kosztami żadnych korzyści dla naszej responsywnej strony internetowej.

  1. Social Media

Z pewnością nie można bagatelizować tej łatwej, szybkiej i piekielnie skutecznej możliwości dotarcia do ogromnie dużej liczby użytkowników. Oprócz tego poprzez media społecznościowe wchodzimy w różne interakcje ze swoimi klientami, a oni sami mogą uzyskać od nas natychmiastowe odpowiedzi na różne pytania.

  1. E-mail marketing

Newslettery nie przeszły do lamusa, wręcz przeciwnie zyskują na sile i mogą być wspaniałym pomysłem na promowanie własnej strony internetowej. Należy jednak zawsze pamiętać o tym, aby treści, które przesyłamy do klientów były interesujące. Dobrze jest także dać czytelną możliwość rezygnacji z newslettera, użytkownicy z pewnością to docenią.

Grupa Tipmedia
--- Artykuł sponsorowany ---
Podziel się: