ZUS w Płońsku zawiesza bezpośrednią obsługę klientów

  • 09.12.2020, 10:31 (aktualizacja 15.12.2020, 11:06)
ZUS w Płońsku zawiesza bezpośrednią obsługę klientów
Od 9 grudnia ZUS tymczasowo zamyka Salę Obsługi Klientów w Płońsku. Kierownictwo oddziału podjęło tę decyzję po powzięciu informacji o wykryciu wśród pracowników zakażenia koronawirusem.

Zawieszenie będzie obowiązywać do odwołania. W placówce można teraz jedynie złożyć dokumenty do specjalnej skrzynki. Można je także przesyłać na adres Oddziału ZUS w Płocku (al. Piłsudskiego 2b, 09-407 Płock) lub Inspektoratu ZUS w Ciechanowie (ul. Rzeczkowska 8, 06-400 Ciechanów).

Zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu. Urząd jest dostępny przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (www.zus.pl/pue). Do dyspozycji jest także ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.

Można także skorzystać z e-wizyty. Wystarczy wejść na stronę https://www.zus.pl/e-wizyta i umówić się na wirtualne spotkanie z ekspertami ZUS. Nowa usługa jest dostępna od 4 listopada.

W związku z zawieszeniem bezpośredniej obsługi klientów w Płońsku kierownictwo ZUS udostępnia także dodatkowy numer telefonu. Pod nr 23-672-44-91 wew. 301 można połączyć się z pracownikiem ciechanowskiego ZUS.

 

Piotr Olewiński

Regionalny Rzecznik Prasowy ZUS województwa mazowieckiego

__1

Podziel się:

Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu _______. _________ z siedzibą w ________ jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe